Muffiny owsiane z jabłkami…

Miałam dziś ochotę na coś słodkiego…Postanowiłam upiec muffiny…a przepis na nie znalazłam w internecie…ciut go zmodyfikowałam…

Przepis na muffiny owsiane:
Szklanka zmielonych płatków owsianych
Szklanka mąki ( ja dałam razową)
łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki soli
łyżeczka cynamonu
Ja dodałam łyżkę kakao
łyżeczkę zmielonych goździków
3/4 szklanki jogurtu/mleka/maślanki
1/2 szklanki oleju
łyżeczka cukru waniliowego ( ja dałam ekstrakt waniliowy)
1/2 szklanki cukru ( ja dałam ksylitol )
2 jabłka
Ja dałam jeszcze garść suszonych moreli
można dać również inne owoce…

Przygotowanie muffin jest banalnie proste… W jednej misce mieszamy: mąkę,płatki,proszek,cynamon,sól,cukier, cukier waniliowy…W drugiej misce mieszamy: jajka, jogurt, olej…Potem wszystko ze sobą łączymy…i niedbale mieszamy…Do niedbale wymieszanej masy dodajemy pokrojone w kostkę jabłka i suszone morele i kolejny raz mieszamy…Wkładamy ciasto do muffinowych foremek…Pieczemy w temp.180.C…przez 25-30 min…
8 thoughts on “Muffiny owsiane z jabłkami…

Skomentuj

