Serca z piernika na jarmarku adwentowym…

Spacerując między kramami zauważyliśmy kram z piernikami…Te pierniki jakby do nas mówiły „zjedz mnie”…miały wypisane lukrem różne napisy np:Tęsknię za Tobą Misiu czy 100 yers…

Miały różne lukrowe obwódki i różne kolorowe kwiatuszki…Wolnym krokiem chodziliśmy wśród cukierniczych cudeniek…wdychając zapach grzańca…Miałam ochotę kupić jedno takie serduszko, mój mąż mnie przed tym powstrzymał…

Zaciekawił nas napis na jednym z pierników ” Dla starego pijaka „, a pod nim wisiał piernik z napisem ” Za upojną noc „…

A tak smakowicie wyglądały te piernikowe serduszka…
7 thoughts on “Serca z piernika na jarmarku adwentowym…

  1. Nie wiem tylko dlaczego wielu ludzi uważa, że zaimek dzierżawczy „mój” trzeba pisać wielką literą. Owszem, zaimek „twój”, szczególnie w listach lub na karkach z życzenia, tak, ale „mój”- wykluczone!
    Serdecznie pozdrawiam.

    Lubię to

Skomentuj

